Det är en smula genant att inte ha körkort

Jag måste erkänna att jag saknar ett körkort och det medger jag inte utan att skämmas en smula men det har liksom inte blivit av ännu men det ska bli ändring på den saken och nu pluggar jag körkortsfrågor för fullt samtidigt som jag övningskör på kvällarna och jag måste säga att det känns väldigt bra.

Det kommer att kännas väldigt bra när jag väl har fått mitt körkort för det kommer jag att få och det är jag helt övertygad om för varför skulle jag inte klara av att få ett körkort? Jag tycker redan att jag är ganska bra på att köra och jag har ju egentligen inte övningskört så länge och jag har ganska lätt för att plugga och lära mig saker så teoriprovet är nog inte heller några problem så jag känner mig hyfsat optimistisk inför det här med att ta körkort.

Problemet är bara hur jag ska ha råd att köpa en bil när jag väl har ett körkort för det kostar ju en hel del att ta körkort och jag vet inte om jag kommer att ha råd med en bil på en gång.